Egó-szörcs! Egót mindenkinek! Ki vagyok Esztétika Versek és szövegek Tanulmányok E-mail varadinak

szerda, november 29, 2006

Fáradtság

Eme krasznahorkais cím mellett az szól, hogy új jelenségek és fejlemények egészítették ki feleségemről való ismereteimet. Kapcsolatunk 14. évéig kellett várnom. Az történt, hogy a tanítástól, disszertáció írástól és értelkezletektől annyira kimerült, hogy este 7.30-kor fejfájásra hivatkozva lefeküdt aludni. Kilenc után néhány perccel bementem hozzá, jelezve, hogy kezdődik a Vészhelyzet, és habár én nem nézem, tudom, hogy ő biztos nem szalasztja el. Tévedtem. Másik oldalára fordult, közben valami olyasmit mondva, hogy sajnálja, de nem tud jönni. Mivel nem akartam elhinni, tettem még egy próbát. E második figyelmeztetés is hatástalan maradt. Megdöbbenve tértem vissza íróasztalomhoz. Még elolvastam egy könyvet, és kettőkor magam is aludni tértem. Ehhez a művelethez neki fel kellett állnia, hogy meg tudjak ágyazni. Megtette, közben viccelődtem, amin nevetett.

Reggel sem az első, sem a második beszélgetésünkre nem emlékezett. Ez biztos, mert még le is szidott, hogy miért nem szóltam a filmről. Feleségem tehát nagyon ki tudja meríteni magát, és tud aludni folyamatosan 12 órát, ami után viszont legalább jókedve van.

Címkék:


Comments: Megjegyzés küldése



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

CounterData.com

american express
american express Counter