Egó-szörcs! Egót mindenkinek! Ki vagyok Esztétika Versek és szövegek Tanulmányok E-mail varadinak

szombat, július 07, 2007

Megvan

Megvan a vers végső változata, sose gondoltam volna, hogy ilyen lesz. Ide nem teszem ki, mert nem a megfelelő megjelenési forma ez a verseknek. Például www.lanczkor.hu – hiába néz ki jól, azért nem az igazi. Még szerencse, hogy megpályáztattam az NKA-nál, úgyhogy ősszel kiadjuk. Ahogy Czifrik Balázs kötetét is. Kiváló, derék emberek ezek. Az írás alatt lévő Harcos-kritikával kapcsolatban az egyetlen komoly dilemmám, hogy vajon félreértik-e, ha beleírom, hogy tulajdonképpen nem olvasható a könyv? Hogy ez ráadásul milyen jól van így? Hogy mennyi olvashatónak írt, és felejtésre jutott könyvet örököltem/vettem már életemben, és milyen feleslegesen? Ezt megírjam-e?


Comments: Megjegyzés küldése



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

CounterData.com

american express
american express Counter