Egó-szörcs! Egót mindenkinek! Ki vagyok Esztétika Versek és szövegek Tanulmányok E-mail varadinak

péntek, december 16, 2005

First blogspot

Vajon nem törvényszerű-e, hogy harminc körül azt érzem, sodródom?

Ha ezt úgy értjük, hogy valamennyire mindannyian sodródunk, akkor törvényszerű, hogy ilyesmit érezhetek, és hogy most érezhetem, amikor már eleget láttam a világból ahhoz, hogy megtapasztaljam túlerejét.

Másrészt pedig vannak kiváló periódusaim, amikor mindez nem zavar, és alkotóerőm is kiteljesedik. A kérdés az, hogy vajon lehetséges-e önerőmből az egyik oldalon, a produktív stabilitás oldalán rögzítenem magamat. Azt hiszem, önerőből ez nem igen lehetséges - meg kell találni azt a közösséget, melyen belül kiélhetem kreatív energiáimat. A különös az, hogy egy viszonylag kis támasz alapján is képes vagyok egészen széles spektrum számára érdekeset alkotni. De azt nem vagyok képes elérni, hogy ez a kis támasz mindenki rendelkezésére álljon, márpedig vajon mi más is lenne egy született optimista és humanista célja?

Van egy törvény, amely élhetővé teszi az életet. Szövegét titokban tartom. Kicsit elhúzódott a megértése, de most már sínen vagyok, ne aggódjatok: jövök. Jung, up-and-coming philosopher.

Comments: Megjegyzés küldése



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

CounterData.com

american express
american express Counter